Friday, January 20, 2012

Teringat

Aku tengah serve intrnet as usual, tiba2 aku terpandang pada satu nama yang pernah rapat ngan aku, kami dulu dah macam adik beradik... Tak tahu mana silapnya persahabatan kami terputus... Aku tak tahu apa punca utamanya... Walaupun ada perkara yg dilakukan terhadap aku yang aku sndiri pun tak sangka, yang buat aku marah sangat dengan dia.... Aku pun tak tahu kenapa aku boleh teringat kat dia sekarang nih.. Walaupun aku mmg marah katndia, mmg tak boleh dengar suara dia or engok muka dia tapi jauh di sudut hati aku, aku rindu kat dia rindu moments waktu aku ngan dia dulu, sbb dulu susah senang kami selalu bersama-sama... Walauapapun terjadi aku doakan semoga dia berbahagia dan bergembira... Semoga Allah pertemukan dia dengan lelaki yang baik yang boleh menjaganya sepanjang hayatnya....

No comments:

Post a Comment