Wednesday, January 25, 2012

Cuti Chinese New Year da over.. esok aku da start keje, malasnya aku nak iron baju, tapi takpe lar hubby aku still cuti till 8hb ni so aku tak perlu iron baju dia lar, save masa aku sikit, some more esok mak mentua aku pun akan datang dari Kluang, syoklah baby sitter aku tuh cuti dekat 2 minggu.., nanti awal bulan sure sms tanya bila nak hantar anak aku kat dia... Cuti panjang ni aku tak balik kampung pun ada di KL jer ingt nak balik raub but my parents  balik Muar pulak... Hari sabtu malam Cik Mas datang rumah aku, saja nak tengok si kecik nih,   last jumpa dulu waktu lepas hari. Ni si Kecik aku dah masuk 5 1/2 bulan...Hari ahad aku inga nak lepak kat rumah jer, tapi dapat invitation birthday party, aku dah  kasi satu alasan konkrit yang membuatkan aku tak boleh pergi  tapi ada jer idea dia nak aku pergi,  so ptg ahad tu aku pergilah birthday party tuh.. kat birthday party tuh mula2 si kecik aku ni ok jer, lama2 dia buat hal menangis2 tak ingat dunia, tak selesa agaknya, so aku kasi susu, n tidur kan dia ok lah sekejap, ingatkan pas tu aku nak balik dalam kul 7 tuh tapi kene tahan sampai kul 9 lebih, aku dah penat waktu tuh... tahan jer lah.. Walau apa pun aku enjoy dalam cuti aku ni...dan aku nak ucapkan terimakasih kepada kakakku diatas keperihatinan dia dan kasih sayang dia... Luv u sis, forever n ever..






ni waktu Cik Mas dtg rumah
 
Si kecik dgn lori pemberian uminya
waktu kat birthday party

No comments:

Post a Comment