Saturday, February 8, 2014

2014

Da lama aku tak jenguk blog aku ni rasa da berkulat da... hmmm nak cerita apa ye.. Sekarang ni aku da boleh masuk kerja b4 9 sebb aku da boley set time pukul 6.30 bangun.. tapi pukul 6 ptg aku kene balik da amik hero aku... walaupun ada yg kata aku pantang nampak pukul 6 tapi ada aku kisah... janji keje aku siap.. .
Anak aku pun da membesar da da masuk 2 tahun 6 bulan... skrang tgh berusaha nak dapatkan baby lagi selepas aku gugur tahun 2012.. mudah2an ada rezeki tahun ni...
Pastu sekarang ni sakit gastrik aku pun dtg balik sekarang ni macam aku kene mula2 tahun 2009 kadang tu mmg tak tahan bila attack aku malas nak g spital da buat scoop bagai.. yg penting aku kene kuatkan diri aku sendiri..
Cukupla dulu coretanku untuk hari ni dulu.. semoga jumpa dilain kali... kepada kakakku adikmu ini tetap menyayangi n merinduimu walaupun  sekarang ni aku mendiamkan diri cuma apa yg ku buat ni semuanya bersebab... luv u sis

No comments:

Post a Comment