Sunday, May 8, 2011

6 Bulan

Aku sekarang da masuk 6 bulan da.. Perutku makin membesar dan seluar keje ku size S mmg langsung tak boleh masuk. Sekarang ni aku pakai apa yang ada and mana yang boleh masuk. Barang2 baby pun aku tak beli lagi.. Orang tua2 kata tunggu 7 bulan baru boley beli... cuma aku dah beli baby cot saja... itupun adikku yang tolong surveykan... yang lain2 aku ingat nak tunggu 7 bulan baru aku nak start beli.... sekarang ni kalau ada offer atau keluar tgk barang2 baby aku tahan jer walaupun hati aku mengeletik nak beli ... Sekarang ni aku kene sabar sikit jer lar and mudah2an Allah permudahkan jalanku, sihatkan badanku dan sihatkan babyku ini... Amin....




ini perutku dari sisi berdiri



ini pula dari sisi duduk

seluar tu mmg tak butang pun... sebab butang dia mmg dah hilang

No comments:

Post a Comment