Saturday, April 2, 2011

19 minggu

Lama aku tak tulis blog nih... takde kesempatan untuk aku menulis... sekarang da masuk 19 minggu kandunganku..So far Alhamdullillah takde alahan cuma ada sakit sikit2 tu normallah... Tadi aku sogo ingat nak cari suar mengandung... Tapi sampai aku tgk seluar semuanya besar2... aku grab juga satu tak tak leh pakai dulu lar kene tunggu perut besar dulu...Pas tu Mr Hubby suh beli suar biasa cuma cari saiz M lar.. so dapat lar sehelai... kadang2 risau juga perut ku kecil tapi Gynae da kata nothing to worry sebab baby membesar normal... so ok lar...Masuk 19 minggu ni juga Alhamdulillah emosi ku da stabil takde nak sedih2 lagi... aku cuba tak masukkan semua masalah dalam kepalaku... Cuma sekarang ni aku malas nak masak... nasib baik Mr Hubby rajin kedapur memasak untuk dinner... walaupun simple janji kenyang...Thanks dear....

1 comment:

  1. yesYES..i like..atlast u updet gak your pregnancy journey ;)
    updet dal lagi..updet la lagi..

    ReplyDelete