Saturday, December 11, 2010

masuk hospital lagi

Aku masuk hospital lagi mula2 aku masuk rabu malam yang lalu sebab aku demam. Sebelom tu aku gatal2 gi amik injection sebab gastrik konon nak sihat sebab esoknya nak gi birthday party kakakku punya hubby... pas amik injection bdan aku tak boleh afford seram sejuk pergi balik sepital tgk tempreature 37.7'c pas tu masuk lar wad.. Dr Matv aku takder pergi holiday kat Hong Kong ... Jalan sakan... kat sepital dr kasi injection antibiotik utk demam n gastrik... semalam aku discharge pas tu balik rumah kene attack rasa macam ada benda yg tersekat kat dada aku nih.. tak tahan aku gi sepital balik masuk balik... nurse kat sini pun ketawakan aku baru kuar masuk balik but do i care... Terima kasih kepada kawan2 yang mengambil berat dan semoga kawan2 ku dapat mendoakan ku semoga cepat sembuh dan sihat seperti sediakala dan semoga kali ini biarlah kali ini kali terakhir aku berada di hospital dan selepas ini dengan izin Allah aku sihat dan dijauhi dari segala penyakit.... Insya-Allah..Aminnn




4 all my friend this for u *muaks*



smile always

1 comment: