Friday, November 26, 2010

Jalan-jalan

Hari ni aku tak keje aku gi jalan-jalan kat hlco jumpa member office lama.. aku sampai dalam 12.30 pas tu aku Ms Soo N Ms Kok pergi makan kat thai restoran sebelah OSK. Mula2 Ms Soo suruh aku order ala carte so aku dah order da makanan and apple jus. Tak lama pas tu Ms. Kok sampai suruh order set lunch sebab dia kata buy 2 free1... betul-betul kedekut itu olang..So makan2 n borak2 tanya aku mahu kerja ke tak? aku kata sanggup ker accept aku sebab nanti aku banyak MC... dia kata ok takper... So aku diam jer lar... pas makan aku balik hlco office balik borak2 ngan Ms. Soo.. pastu 2.30 aku pun blah nak pergi AEON kat AU Setiawangsa... sampai sana jalan2 nampak kedai kasut... ada offer 2 pasang RM29.90 so aku apa lagi grab lar 2 pasang... Pas tu lepak2 dulu kat A&W...



Wafer Aiskrim tak sedap pun aku rasa KLCC lagi sedap





Ni kasut yang pertama



Dan ini yang kedua

No comments:

Post a Comment